London 2012 – PT 2

Denne morgenen startet vi med en god frokost før vi gikk oss en tur i Hyde Park sammen med Espen og Therese. Koselig!

London des 12_1

London des 12_2

London des 12_19

London des 12_21

London des 12_20

London des 12_30

London des 12_29

Dagen i dag skulle egentlig brukes til sightseeing, men vi kan ikke skryte på oss at det ble for mye av det! Vi så Kensington Palace i Hyde Park og Piccadilly Circus, ellers gikk vi bare gatelangs og tok det nok så med ro. Vi hadde egentlig tenkt oss ned til Tower of London, London Bridge osv, men kom oss aldri så langt 😛

London des 12_22London des 12_23London des 12_24

London des 12_27

London des 12_25

London des 12_26

London des 12_28

London des 12 ps

London des 12_31

Etter mye gåing kom vi omsider frem til Piccadilly Circus og da var vi så trette at vi måtte sette oss litt. Lunch on KFC it is! Haha 🙂 Etter å ha fylt opp energi-lagrene gikk jeg og Kristian videre og tittet litt i gatene (og lurte inn litt shopping!) mens Espen og Therese dro tilbake til hotellet igjen. På kvelden skulle vi nemlig ha fellesmiddag med hele firmaet, så Espen og Therese var fornuftige nok til å tenke seg frem til at det var på tide å dra tilbake for å gjøre seg klar. Jeg derimot tror alltid at jeg kommer til å bruke mye mindre tid enn jeg faktisk bruker, så jeg endte selvfølgelig opp med et sånn «i siste liten outfit» igjen… Haha 🙂

London des 12_32

London des 12_34

London des 12_33

Dagen etter skulle vi reise hjem igjen – tidlig på morgenen – så vi var flinke og kom oss litt tidlig i seng. Neste morgen tok vi buss sammen med de andre tilbake til flyplassen, selv om vårt fly gikk litt senere. Siden vi hadde så god tid koste vi oss med en god lunsj mens vi tittet gjennom bildene fra turen. London er en fantastisk by som jeg aldri kommer til å bli lei av – og det var fantastisk å endelig få se byen ferdigpyntet til jul!