London 2012

I desember var vi som sagt i London i anledning julebord med jobben til Kristian. Vi reiste bort fredag etter jobb og returnerte mandag formiddag. Det var en hyggelig tur og vi koste oss i godt lag. Vi er ikke så mye hjemme på Vestlandet, så det var utrolig gøy å treffe venner og venninner derfra igjen – i fine, fine London!

London des 12

Vi møtte hele gjengen  på Stansted og kjørte så buss inn mot hotellet. Vi bodde på Hyde Park Hotel like ved Kensington Palace, så beliggenheten var veldig bra! 🙂 Den første kvelden startet med litt drinker i baren før vi dro ut for å spise middag. Mens de andre hev seg inn i taxier etterpå, valgte jeg og Kristian å gå gjennom Oxford st. slik at vi fikk se litt på all julepynten. De kan det der med å pynte til jul der borte altså…

London des 12_35

Dagen etter skulle alle på kamp, utenom meg og Therese (hehe). Vi hadde heller lyst å kose oss litt i byen. Vi stod tidlig opp og fikk guttene med oss på litt shopping før vi fortsatte alene til laaangst på kveld. Kjempe koselig!!

London des 12_3

London des 12_4

London des 12_5

London des 12_6

Så dro gjengen på kamp (hun under her må være verdens herligste supporter)!

Og mens gutta koste seg her…

IMG_0823… «prøvde» vi å få tiden til å gå på vår egen måte her;

London des 12_7

Haha, that’s pretty much my life philosophy!

l4

l5

l7

l6

Om kvelden møtte vi våre bedre halvdeler på hotellet igjen. Der freshet vi oss littegranne opp før det bar ut på tur igjen! 🙂 Vi gikk litt i området rundt Carnaby Street før vi skulle spise middag på en restaurant som jeg og Kristian besøkte forrige gang vi var i London. Jeg mener stedet heter Soho Pizzeria, og stemningen og maten var fantastisk! Kan absolutt anbefales om du er i byen. Dessuten er det herlig med en liten kveldstur i Carnaby street også- området her er veldig koselig!

London des 12_10

l2

London des 12_14

London des 12_15

Her tilbrakte vi noen koselige timer før vi dro tilbake til resten av gjengen på hotellet igjen. Her ble det litt drinker og minst fire- fem latterkuler!

l3

4 thoughts on “London 2012

1. Høres/ser ut som en kjempegøy tur i godt lag 😀 Det er alltid så morsomt å reise en hel vennegjeng (eller kollegaer for den saks skyld, er ofte det samme, hehe) sammen. Det lille ekstra 😉 Flotte bilder as always! Og London er jo nydelig i førjulstiden, julepynt er de gode på!